woensdag 7 november 2012

zoeva bamboo set review

Al een hele tijd was ik op zoek naar dé kwastenset. Een met en kwasten voor het gezicht, en kwasten voor de ogen in één, maar dit is moeilijker dan het lijkt. Dat mac hier goeie sets voor heeft weten we natuurlijk allemaal wel, maar wauw, wat een prijzen, je bent al gauw €40 kwijt voor slechts 1 kwast! Ik wilde goed, maar goedkoop, en zo kwam ik uiteindelijk terecht op de zoeva site op aanraden van Esther. Al snel was ik overtuigd en bestelde de bamboo set, die na een paar dagen op mijn deurmat viel. Ik heb de set nu al een tijd, en heb ondertussen elke kwast gebruikt, en ja hoor, dit is hem. Dit is de set waar ik naar op zoek was, zowel goed in zijn oogkwastjes als in zijn gezichtskwasten, en dat voor een mager prijsje van €25!
Mijn 3 favorieten van allemaal zijn toch wel de crease brush, een buffing brush en een blending brush. Deze gebruik ik dagelijks en zijn tot nu toe nog net zo mooi als toen ik ze kocht, helemaal top dus!
Bestel de kwastenset hier voor €25




Geen opmerkingen:

Een reactie posten