vrijdag 9 november 2012

Maybeline Color Tattoo 24HR


Een tijdje geleden ging er op facebook een actie rond van Maybeline, ter promotie van hun nieuwe oogschaduw, de Color Tattoo 24HR, gaven ze er een aantal weg. Natuurlijk vulde ik gelijk mijn gegevens in en niet voor niets! want ik kreeg een Color Tattoo opgestuurd.


De Color Tattoo 24 HR is een cream eyeschadow die super lang super goed zou moeten blijven zitten en 24 uur geen kant op zou moeten gaan. Er zijn verschillende kleurtjes te koop waaronder een hele vette blauw. Ik heb de creme oogschaduw in de witte kleur, Infinite White.




Het smeerseltje zit in een mooi, stevig glazen potje. Het potje is van dik glas gemaakt dus het zal gelukkig niet meteen breken als je het een keertje laat vallen.


Op de swatch heb ik een laagje met mijn vinger aangebracht. Je kan de Color Tattoo makkelijk opbouwen door meerdere laagjes over elkaar heen aan te brengen maar je kan het ook subtiel houden door de oogschaduw juist dun aan te brengen en goed uit te smeren.

Ik vind Infinite White een mooie kleur om als highlighter in de binnenste ooghoek en onder mijn wenkbrauw te gebruiken. De Color Tattoo blijft hartstikke goed zitten en is ook goed te gebruiken als basis voor gewone oogschaduw. Ik ben zeker niet ontevreden over de nieuwe oogschaduw van Maybeline maar ik denk niet dat ik er zelf snel €10 voor over zou hebben.

Maybeline Color Tattoo 24HR, te koop bij o.a Etos en Kruidvat, €10

Enjoyed this post? Volg ons op bloglovinhttp://www.bloglovin.com/feed/blog/4113266

Geen opmerkingen:

Een reactie posten