zondag 4 november 2012

NYC Applelicious Glossy Lip Balm



Een tijdje geleden zag ik in het NYC schap ineens iets nieuws, schattige lippenbalsempjes die naar appel ruiken in een roze hulsje. Het eerste dat door me heen ging toen ik de applelicious glossy lip balm ondekte was, die wil ik! 



Zo gezegd zo gedaan, ik kocht twee appelbalsempjes. Ik heb de kleurtjes Pink lady en Big Apple Red. Dit zijn de twee die de meeste kleur geven, er zijn nog twee andere kleurtjes te koop maar die zijn beide vrij subtiel. 


Het leukste aan de Applelicious stiftjes is natuurlijk het schattige appeltje dat erin zit. Bij Big Apple Red valt het helaas niet zo heel erg op maar bij Pink Lady is de appel gelukkig goed te zien.




Pink Lady geeft een mooi licht roze kleurtje af op mijn lippen. Het fijne aan de Lip Balms is dat ze echt super zacht zijn voor je lippen. Wat ik ook leuk vind is dat ze super glossy zijn, maar niet zo sticky als een lipgloss. 


Big Apple Red is een soort van donker roze kleur, helemaal mijn ding! Ik vind ook deze ideaal om lekker de hele dag te smeren. Je verzorgt je lipjes en geeft ze tegelijk een mooie kleur, perfecto wat mij betreft. 


Ik ben zeker weten tevreden over de schattige appel balsempjes van NYC. Ze smeren makkelijk, maken je lippen lekker zacht en geven meteen een gezellig kleurtje aan de hele boel. Ik denk wel dat de twee lichtere varianten qua kleur beetje saai zijn en erg op een gewone labello lijken als je ze aanbrengt.  
Alsnog ben ik hartstikke blij met de twee kleurtjes die ik heb, ik ga ze lekker vaak gebruiken zeker nu het koud wordt en mijn lippen wel wat extra's kunnen gebruiken om te zorgen dat ze niet zo schraal worden. Voor de prijs hoef je deze schatjes ook al niet te laten liggen, dus ik zeg: inslaan!

NYC Applelicious Glossy Lip Balm, te koop bij Kruidvat €2,79

Enjoyed this post? Volg ons op bloglovin! http://www.bloglovin.com/blog/4113266

2 opmerkingen: