donderdag 1 november 2012

Kiko nagellak

Met weemoed kijk ik terug naar afgelopen zomer, toen ik in het mooie, en vooral warme Portugal verbleef. Zon, strand, zee, dat is heel wat andere koek dan ons kikkerlandje!
Als koopzieke en shopfanaat was mijn hoogtepunt van die vakantie ons bezoek aan hét winkelcentrum van Portugal. Hier heb je de mogelijkheid allerhande schoenen, make-up, en natuurlijk kleding kopen.  Er werden zelfs zeepjes, haarspraytjes en andere nonsens ten toon gesteld die je direct kon uitproberen. Toen ik bijna al m'n geld er doorheen geraust had, en op het punt stond terug te gaan naar het appartement, viel mijn blik op een winkel die ik nog niet kende: Kiko.
Hier kon ik natuurlijk niet zomaar voorbij lopen, dus ja, je begrijpt, ik móest even naar binnen. 
Van binnen zag het er uit als een mac store, helemaal sjiek de friemel, alles in mooie etiketjes en dames die er uit zagen als echte professionals die je graag hielpen. Aangezien ik m'n geld allang aan allerlei onzin had uitgegeven als 5 paar dezelfde rokjes, en 10 paar riempjes, besloot ik bij de sale sectie te kijken, waar een leuke actie bezig was. De nagellakjes waren nu €2 voor 2 stuks, helemaal top dus, ik heb meteen 2 stuks ingeslagen. (Wat de exacte namen zijn van de kleuren weet ik niet, want die zijn niet aangegeven). Maar ja, er was natuurlijk meer in de kiko winkel waar ik mijn karige saldo aan wilde verpesten. Uiteindelijk hield ik me in en heb alleen 2 nagellakjes en een paar nepwimpers gekocht die ik (nog steeds!) niet gebruikt heb, maar daar komt later een update over.



Dit is de donkergroene/donkergrijze versie die ik heb gehaald. Deze nagellak blijft lang en mooi zitten, ideaal dus, en dat voor zo goedkoop! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten