zaterdag 17 november 2012

Grote Klis (pillen voor de huid)

Toen ik laatst een verhaal hoorde over een vrouw met een problematische huid, die pillen slikte van de tuinen die haar huid compleet opklaarden, dacht ik bij mezelf, ik heb nu alles al geprobeerd, ik kan dit ook net zo goed nog even een kans geven.
Ik persoonlijk geloof er niet in dat schoonheid van buiten komt, maar van binnen. Natuurlijk is een goede cleanser en toner etc heel erg belangrijk, maar het is nog belangrijker wat je eet/drinkt en in dit geval slikt. Daarom heb ik gekozen voor deze pillen genaamd Grote Klis.
De vrouw achter de kassa van de Tuinen kon mij vertellen dat ze ook werkelijk hielpen bij meerdere mensen en dat ze al behoorlijk wat goede reacties erover had gehoord.
De dosering is in het begin wel een beetje heftig, 4 immens grote pillen op 1 dag, maar deze wordt na een tijdje minder, gelukkig.
De pillen kosten €19,99 en zijn nu in de aanbieding, de 2e kost maar 1 cent!


Of ze bij mij helpen zal ik snel laten weten, de test zal het uitwijzen! 

4 opmerkingen:

  1. Wat heb je een leuke blog! Misschien moet je nog íets doen waarop mensen je kunnen volgen? Bloglovin' of google friends connect! :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We staan op Bloglovin' http://www.bloglovin.com/blog/411326
      Zou tof zijn als je ons wil volgen (:

      Verwijderen
  2. ben erg benieuwd!

    P.S ik heb een winactie op m'n blog, misschien lijkt het je leuk om mee te doen? http://goldenmustaches.blogspot.nl/2012/11/winactie-moustache-oorbellen.html

    BeantwoordenVerwijderen