dinsdag 20 november 2012

Wishlist Sint & Kerst

Yeaaah het is al weer bijna December en dat betekend maand der cadeaus! Ik ga dit jaar Sinterklaas vieren bij mijn vader en Kerst met mijn moeder dus dat wordt gezellig. Ik heb er nu al zin in om met z'n alle pepernoten te vreten en cadeautjes uit te pakken bij de openhaard. Natuurlijk heb ik stiekem voor al zin in de cadeautjes ghehe, en ik weet al helemaal wat ik wil hebben. Er staan weer heel wat beauty spulletjes op mijn verlanglijstje maar ook nog wat andere leuke dingetjes die ik jullie eens even ga laten zien.

We beginnen maar gewoon met het make-up deel van m'n lijstje.

Sleek Sparkle 2 Palette! Ik liet een paar dagen geleden in de 7 sins of beauty tag al weten dat ik deze schoonheid dolgraag wil hebben. Vandaag stond er een review over dit pareltje online op veracamilla.nl en sinds ik de swatches heb gezien wil ik het palletje alleen maar meer hebben!



Alles uit de MAC kerstcollectie Natuurlijk verwacht ik niet dat ik alles krijg hoor, ik verwacht eerlijk gezegd zelfs dat ik niks uit de MAC collectie krijg omdat mijn mamsie vindt dat ik meer dan genoeg make-up heb... Maar oh my gosh wat is dit een mooie collectie zeg! Echt waar ik vind alle setjes even mooi maar helaaspindakaas zijn alle setjes ook lekker duur... Als ik één dingetje uit de collectie mocht kiezen zou ik denk ik toch voor de Warm Eyes oogschaduw gaan.

Caviar Nails
Er is een nieuwe trend op nagelgebied, Caviar Nails. Bij deze manicure zitten er allemaal kleine bolletjes over je nagellak heen wat een onwijs mooi effect geeft. Ik zou het super vet vinden om zo'n caviar nails setje te krijgen. Ik heb gelezen dat ze bij Pupa en Douglas verkocht worden dus ze zijn niet meer zo moeilijk te krijgen.


beautynerdz.nl
Het is niet echt een product natuurlijk maar het is wel beauty gerelateerd. Ik ga namelijk aan mijn vader een website vragen! Nu we een tijdje hebben kunnen wennen met dat hele geblog op blogspot vind ik dat het tijd is voor onze eigen site.


Deel twee van de lijst, het niet-beauty gedeelte

Een vulpen
Ik heb eigenlijk 4 jaar lang altijd met een vulpen geschreven totdat mijn etui op een dag verdween. Na een jaar zonder vulpen door het leven te zijn gegaan vind ik dat het wel tijd is voor een nieuwe. Ik weet al precies welke ik wil, namelijk dezelfde als die ik had.

Roze horloge
Ik vind dit echt een super gaaf horloge en ik weet stiekem al dat mama hem voor me gekocht heeft! Yeaaaah. Ik kan niet wachten tot ik hem mag uitpakken.

Feuten DVD box seizoen 2
Ik ben echt fan van de BNN serie Feuten. Ik heb de DVD box van seizoen 1 al in mijn bezit maar seizoen 2 ontbreekt nog... 

CD Kraantje Pappie
Oke jongens, ik geef toe. Ik hou van Nederlandse rap. Gers, Dio, De Jeugd en natuurlijk Kraantje! 
Ik ga in de kerstvakantie al naar het concert van Gers en Dio dus de CD van Kraantje zou mijn vakantie helemaal compleet maken haha.



Muffin vorm
En dan niet zomaar een muffin vorm maar een bakvorm voor grote muffins. Een vorm voor normale en kleine muffins heb ik al maar aangezien ik een vreetzak ben wil ik mijn muffins voortaan bigass kunnen maken. 


Nou dat was het dan, mijn asociaal lange verlanglijst. Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen en doen jullie er nog wat inspiratie van op.

Enjoyed this post? Volg ons op Bloglovinhttp://www.bloglovin.com/blog/411326



2 opmerkingen:

  1. Alles uit de MAC collectie lijkt me inderdaad ook wel wat, haha! mooi lijstje, ik had het sleek palette inderdaad gezien, mooi is ie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die Caviar Nails zijn echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen