donderdag 15 november 2012

Primark Eyeshadow Dust Trio


Een paar weekjes geleden ging ik gezellig met de bus naar Zaandam om te winkelen. Zoals jullie waarschijnlijk wel weten zit er in Zaandam een enorme Primark. Ik kwam daar simpel weg met de missie om lekker goedkoop zoveel mogelijk te shoppen. Helaas voor mij wilde het qua kleren allemaal niet echt lukken maar ik wel wat andere leuke dingetjes gehaald waaronder de Eyeshadow Dust Trio. 


De trio bestaat uit drie kleine glazen potjes waar losse oogschaduw in zit. 


Het setje heeft drie verschillende kleurtjes. Zwart, grijs en zilver. Alle drie bevatten ze een hele hoop glitters. De kleurtjes lijken mij op het eerste gezicht ideaal voor een donkere smokey eye look. 


Jammer genoeg stelt het pigment van de Primark Dust niet zo veel voor. Behalve de glitters zie je nauwelijks iets van de oogschaduwtjes. Maar, ik zou niet meteen zeggen dat je er niks mee kan. Je kan de dust prima aanbrengen over andere oogschaduw heen voor wat extra glitter in je look. En aangezien oud en nieuw er weer aan zit te komen denk ik dat die glitter nog wel van pas gaat komen.


Eyeshadow dust trio, €4. Te koop bij Primark.

2 opmerkingen: