zondag 18 november 2012

Tag: 7 sins of beauty


1. Woede: Met welk product heb je een haat/liefde verhouding.

Losse oogschaduw, pigments en losse glitter. Ik hou van ze omdat ze meestal zo ontzettend goed gepigmenteerd zijn en zo'n mooi glitter effect geven dat je look helemaal af kan maken. Maar ik haat ze omdat de glitter en oogschaduw altijd op mijn wangen belant... 

2. Gulzigheid: Wat is jouw lekkerste beautyproduct?

Hmmmm moeilijk. Ik heb momenteel een aantal producten waar ik gek op ben. Mijn nieuwe Kiko quatro vind ik prachtig maar ik kan ook heel blij worden van mijn Sleek Body Glo. Natuurlijk maakt mijn hart ook altijd nog een sprongetje als ik mijn Naked II palette tevoorschijn haal. En last but not least mijn geliefde lipsticks Chanel Coco Shine in de kleur Monte Carlo en 220 Shocking Pink van Rimmel maken me ook atijd weer happy.



3. Hebzucht: Wat is je goedkoopste product en wat is je duurste make-up product?

Mijn duurste product is denk ik een zomer setje van Dior dat ik ooit van mijn vader heb gekregen. Mijn goedkoopste product is waarschijnlijk een lipstick van Essence want die kosten volgens mij maar €1,99.



4. Lust: wat vind je het meest aantrekkelijke op beautygebied en/of op het gebied van uiterlijk verzorging voor jongens?

Geurtjes! Als er een jongen voorbij loop die lekker naar aftershave ruikt, ben ik vaak geneigd om er gewoon dom weg achteraan te lopen haha.

5. Luiheid: Welk beautyproduct verwaarloos je wel eens?

Het is niet echt een product maar mijn kwasten zou ik toch echt wat vaker moeten wassen...

6. Hoogmoed: Welk beautyproduct geeft je het meeste zelfvertrouwen?

Ik denk dat dat een mooie lipstick is. Ik vind mijn lippen denk ik het mooiste aan mezelf dus die benadruk ik graag (: Maar een knalkleur op je lippen staat absoluut niet als je een huid vol rode plekjes hebt dus een goede concealer vind ik ook heel belangrijk.



7. Jaloezie: welk beautyproduct zou je het liefst ontvangen als cadeau?

Oeeeh dat is weer een lastige. Er zijn nog zo veel mooie producten die ik graag wil hebben. Voor kerst heb ik dit jaar aan mijn zusje alvast de Sparkle 2 Palette van Sleek gevraagd. Maar de Naked I zou ik ook nog wel graag willen hebben en er staan ook nog heel wat too Faced palletjes op mijn verlanglijstje. 

Enjoyed this post? Volg ons op bloglovinhttp://www.bloglovin.com/blog/411326

9 opmerkingen: