zaterdag 10 november 2012

Sephora duo oogschaduw


Ik heb inmiddels een enorme collectie oogschaduwtjes. Mijn stash bevat verschillende kleuren van verschillende merken. Vandaag laat ik jullie een mooie duo oogschaduw van Sephora zien.



Sephora heeft verschillende mono en duo oogschaduws in het assortiment. Ik heb een duo oogschaduw in de kleur Gorgeous Pink Nº04
De oogschaduw zit in een simpel zwart doosje met een raampje zodat je de kleurtjes kan zien. Super handig dat je de kleuren kan zien, zeker als je er meerdere hebt, dan hoef je niet elke keer de doosjes open te maken als je opzoek bent naar een bepaald kleurtje. Wat ik minder handig vind aan het doosje is de sluiting. Ik krijg het doosje vaak nauwelijks open. Zeker met nepnagels op is het bijna onmogelijk.


Gorgeous Pink bestaat uit een oud roze en een paarse kleur. Ik moet eerlijk zeggen dat ik roze oogschaduw meestal niet zo mooi vind maar in combinatie met de paarse kleur vind ik de roze wél weer heel erg mooi. Ik denk zelf dat deze duo vooral bij dames met lichtbruin haar en bruine ogen heel mooi staat. 




Dan nu, de swatches. De kleurtjes zijn goed gepigmenteerd maar helaaspindakaas wel een beetje korrelig. Bij het aanbrengen moet je een beetje uitkijken voor fall-out. 


In deze look heb ik beide kleuren uit de duo gebruikt in combinatie met de Maybeline Color Tattoo 24 HR in de kleur Infinite White. 

Ik vind de duo oogschaduw van Sephora erg mooi omdat het niet hele standaard kleuren zijn. De pigmentatie is super. Het enige minpuntje is dat de oogschaduw wat korrelig is maar dat is ook geen ramp. Als je je kwast goed aftikt zodat er niet te veel oogschaduw op zit valt er prima met de kleuren te werken. 

Sephora duo oogschaduw, €13,99
Te koop bij Sephora

Enjoyed this post? Volg ons op bloglovinhttp://www.bloglovin.com/feed/blog/4113266

Geen opmerkingen:

Een reactie posten