dinsdag 6 november 2012

XX by Mexx parfum Wild


Een tijd geleden kwam de kledingwinkel Mexx met een nieuwe lijn. XX was de lijn voor jonge, hippe meiden. Niet lang daarna bracht de lijn twee geurtjes uit; Wild en Nice. Hoewel de kleding van XX by Mexx niet echt mijn smaak is, was ik wel meteen geïnteresseerd in de luchtjes.


Toen de parfums de winkels bereikt hadden, ben ik ze vrij snel eens gaan uitproberen. Mijn voorkeur ging meteen al uit naar Wild. Een zoete, beetje mysterieuze en elegante geur. 


Op de een of andere manier heb ik de geur toen der tijd niet gekocht. Later kwamen er nieuwe versies op de markt van Wild en Nice maar ook die heb ik nooit gekocht. Pas toen ik laatst Wild zag liggen bij de Kruidvat voor maar €6,50 heb ik het mooie paarse flesje meteen gekocht.

Het geurtje zit vol met allemaal heerlijk ruikende ingrediënten.
Topnoten: framboos, bergamot en neroli
Hartnoten:hibiscus, rozenblaadjes en Frangipani
Basisnoten: vanille, heliotroop en amber en Frangipani.


Wild zit in een leuk paars flesje met coole print. Ik vind het geurtje heerlijk maar helaas pindakaas gaat Kruidvat Wild uit het assortiment gooien. Wees er dus snel bij en check de verlaten rommel hoekjes van je Kruidvat want wie weet vind je daar nog een flesje Wild voor maar €6,50.

Enjoyed this post? Volg ons op bloglovinhttp://www.bloglovin.com/feed/blog/4113266

Geen opmerkingen:

Een reactie posten