woensdag 14 november 2012

Kiko Eyeshadow Quatro


Delfi en ik zijn al weer een tijdje terug uit het mooie Rome maar ik heb jullie nog helemaal niet laten zien wat voor moois ik daar geshopt heb. Ik heb namelijk een Kiko quatro gehaald! Kiko is een make-up merk dat zover ik weet niet in Nederland verkrijgbaar is. Het komt oorspronkelijk uit Italië maar wordt inmiddels ook verkocht in Spanje,  Frankrijk, Duitsland, Portugal en Engeland. Kiko is een vrij betaalbaar merk met ontzettend goede kwaliteit. De winkels lijken een beetje op de MAC prostores.


Het quatrootje dat ik kocht zit in een elegant doosje dat ook nog eens in een fluwelen hoesje zit. Dat hoesje geeft echt zo'n lekker luxe gevoel vind ik altijd. 


Mijn oogschaduw is kleur 02, Sensuous Burgundy.



Het paletje bestaat uit vier supermooie kleurtjes. Een licht rozige highlighter, een mooie roze kleur, een roodpaarse kleur en een donker paarse kleur. Alle kleuren zijn shimmery.


BAM! De swatches zeggen alles. Ik heb de swatches gemaakt zonder basis en met één veegje krijg je dan dit spetterende resultaat. Senuous Burgundy staat dan ook meteen hoog bovenin mijn lijst met favo oogschaduws. Zulke goede kwaliteit kom ik niet al te vaak tegen...


Jullie hadden het waarschijnlijk al door, ik ben een Kiko fangirl. Ik heb afgelopen zomer in Spanje ook al drie mono oogschaduws gekocht en die bevallen bijna net zo goed als deze schitterende quatro. Ik kan jullie dan ook allemaal aanraden om eens een kijkje te nemen in een Kiko winkel als je op vakantie bent want er valt heel wat moois te bemachtigen!

Kiko eyeshadow quatro, €12,90. Te koop bij Kiko

1 opmerking: