donderdag 1 november 2012

Ik ga op reis en ik neem mee

Vanacht is het zover, Delfi en ik gaan met school naar Rome! We moeten om 03:00 verzamelen bij school, dus iedereen zal er alles behalve uitgeslapen uitzien. Ik ga jullie vandaag laten zien welke make-up ik meeneem op deze 8 daagse reis. 



Ik neem natuurlijk mijn basis mee. Die bestaat uit:
L'oreal BB cream review
Maybeline 16H concealer
Sephora poeder
HEMA eyeliner, bruin
Maxfactor false lash effect mascara
NYC Big Bold Mascara
Bodyshop blush review
Essence Eyeshadow base 



Dan neem ik nog wat lipspulletjes mee:
Rimmel 220 Shocking Pink
Maybeline Popstick Exotic Pink
Chanel coco shine Monte Carlo
NYC Applelicious lipbalm
Rood Essence lipglosje



Ik heb besloten om maar niet zoveel oogschaduw mee te nemen. Ik neem alleen mijn Naked II palette mee. Daar zitten naturelle bruine tinten in voor overdag maar je kan er ook een leuke avondlook mee maken.

Ook neem ik nog een bronzer mee en de Sleek bodyglow.

Jullie hoeven je trouwens geen zorgen te maken, op beauty-nerdz.blogspot.nl zal geen stilte heersen. We hebben vooruit gewerkt dus er zal elke dag weer een leuk artikeltje online komen terwijl wij in het mooi Rome chillen.


Enjoyed this post? Volg ons op bloglovinhttp://www.bloglovin.com/blog/4113266



2 opmerkingen:

  1. Oh, mooie producten neem je mee! Vooral de Naked palette, zo blijf je veel keuze hebben, maar neem je weinig mee! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het naked pallet , ik wil hem zo graag hebben ! Erg leuk dat je die meeneemt .

    BeantwoordenVerwijderen