maandag 12 november 2012

SpectaculART Highlighter


In de Kruidvat ligt momenteel een hele mooie Limited Edition collectie van Catrice, SpectaculART. Toen ik gister de Kruidvat binnenstormde om de collectie te bekijken werd ik meteen verliefd op de highlighter, ook viel mijn oog op de losse wimpers die in de collectie zitten. Ik besloot ze dan maar gewoon alle twee te kopen.


De higlighter uit de LE collectie heet Artfully Lustrous.


 Het is een mooie zachte highlighter. De highlighter is een beetje licht roze en glittert subtiel. Ik vind highlighters altijd het mooist als de ondertoon roze is en de glitter vrij subtiel is. Voor mij is dit dus dé perfecte highlighter. Vooral bij meisjes met een lichte huid met roze wangen staan dit soort highlighters het best. 



Ik neem aan dat ik bij de swatch niet zoveel hoef uit te leggen. Zoals je ziet is dit echt een prachtige highlighter. Ik kan jullie dan ook allemaal aanraden om vanmiddag nog naar de Kruidvat te rennen en er eentje te halen want voor je het weet zijn ze allemaal uitverkocht en dat zou zonde zijn want zo'n beauty wil je niet mislopen lijkt mij.


Kortom, ik ben fan! 

Catrice SpectaculART Highlighter Powder, €4,49. Te koop bij Kruidvat.

1 opmerking: