zaterdag 3 november 2012

beachwaves met een knot

Ik ben dol op krullen, maar wil mijn haar niet onnodig beschadigen met hitte, daarom zoek ik allerlei middeltjes, maniertjes en trucs om dit te voorkomen. Laatst postte ik een stukje over krullen met sokken (nog steeds mijn grote favoriet!), maar hier is wel wat tijd voor nodig. Een makkerlijkere, en iets simpelere manier om krullen te bereiken is met een bepaalde knot-techniek. Ikzelf doe dit vaak als ik nog tijd over heb en bijvoorbeeld huiswerk moet maken, dan doe ik effies snel een knotje in mijn iets wat vochtige haar, en wacht ik zo ongeveer 2 uurtjes. Zoals als ik al eerder zei, hou ik van een beetje een 'messy' look, beach waves, volume, en al van dat soort.
Deze waves bereik je met 2 uurtjes lekker relaxen met een comfortabel knotje op je hoofd.
Excuses voor de slechte belichting!


Spraytje haarlak erin, en je bent good to go! 
De benodigdheden:
Vochtig haar
Haarlak
Elastiekje

Hoe moet het: 
Stap 1. Maak je haar vochtig
Stap 2. Draai je haar in een streng 
Stap 3. Draai deze streng tot een knot
Stap 4. Elastiekje om de knot heen en nu maar wachten! 


2 opmerkingen: