zondag 25 november 2012

Rimmel lipsticks

Ten eerste wil ik even sorry dat het de laatste tijd wat stiller was op onze blog. Delfi en ik zaten namelijk midden in onze toetsweek, Hoe leuk we bloggen ook vinden, school gaat toch echt voor dus vandaar dat het de afgelopen tijd niet helemaal is gelukt om elke dag weer een nieuw artikeltje online te zetten.

Maar genoeg gepraat, we gaan verder met de review van twee hele mooie lipsticks.


De Rimmel lipstick Colour Showoff in 220 Shocking Pink is al heel lang mijn favoriete lipstick. Sinds kort heb ik ook de 020 Shake-Up Pink in mijn bezit.


De lippenstiftjes zitten in een metalicroze huls met een gouden randje. Ik hou wel van de knallende verpakking met bovenop het Rimmel kroontje maar ik kan me heel goed voorstellen dat anderen de verpakking er cheap en ordinair uit vinden zien.


De lipsticks zijn super goed gepigmenteerd. Wat ik zo mooi vind aan deze roze kleurtjes is dat de mat zijn. Een shimmery-roze lipstick is al snel heel barbie-achtig maar omdat deze kleurtjes mat zijn kan je ze prima dragen zonder er al te tuttebellig uit te zien.


Laten we eerst 220 er even bijpakken. Shocking Pink is precies wat je denkt als je de naam hoort. Een super felle kleur die je lippen echt laat poppen. 


Op de foto ziet de lipstick er veel glanzender uit dat dat hij in het echt is. De kleur komt echter wel goed overeen. Het is een mooie donkerroze kleur die best wel heftig is maar zeker niet ordinair staat.


020 is een veel liever kleurtje dat 220. Shake-Up Pink is een beetje een oudroze lipstickje dat ik graag draag bij een wat opvallendere ooglook. 


 020 geeft echt een heel ander effect dan 220. Als je voor een knallende lip wil gaan is Shocking Pink dé perfecte kleur maar als je juist voor een liefrozige kleur wil gaan is Shake-Up Pink heel geschikt. 


Ik vind de Rimmel Colour Show Off Lipsticks hele fijne lippenstiftjes. Ze geven heel veel kleur af en blijven ontzettend lang zitten. Als ik Shocking Pink naar school draag hoef ik hem meestal de hele dag niet bij te werken terwijl ik wel gewoon gegeten en gedronken heb. Kort gezegd, ik vind de Rimmel Colour Show Off Lipsticks echte aanraders. Je betaald er bij de drogist €9,99 voor maar dat zijn ze echt dubbel en dwars waard.


Rimmel Colour Show Off Lipsticks, €9,99. Te Koop bij o.a Kruidvat en Etos.


1 opmerking:

  1. Ik vind de donkerste het mooist. Wat heb je mooie lipswatches gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen