maandag 5 november 2012

Girls Aloud Eyelure Cheryl Cole nepwimpers


Zoals jullie inmiddels misschien wel weten hou ik van nepwimpers. Ik ben dan ook altijd opzoek naar mooie wimpers. Laatst vond ik in de Kruidvat weer eens een paar false lashes die er veel belovend uitzagen. In een hoekje kwam ik namelijk de Cheryl Cole Eyelure wimpers tegen.


Achterop het doosje staat Cheryl's mening over 'haar wimpers'. Volgens Madame zijn ze subtiel maar geven ze je wimpers wel een volumieuze look, klinkt goed zou ik zeggen!


Zo zien de wimpertjes eruit als ze in het doosje zitten. De wimpers zijn niet heel dik, ze bestaan niet uit extreem veel haartjes en ze zijn ook niet heel lang. Ik vermoed dat ze er vrij natuurlijk uit zullen zien.


Rechts heb ik een Cheryl wimper op en links slechts wat mascara. Het verschil is duidelijk zichtbaar maar de nepwimper ziet er als nog vrij natuurlijk uit. 


Even een close-up van de nepwimper. Volgens mij heb ik eindelijk de ideale naturelwimpers gevonden! Ze zijn mooier dan mijn eigen wimpers en zorgen dat mijn ogen meer opvallen terwijl ze niet tot in mijn wenkbrauwen komen of op een andere manier verraden dat ze fake zijn.


Ook van de zijkant zien ze er niet te onnatuurlijk uit.

Ik ben super blij met de Eyelure wimpers van Cheryl Cole. Het zijn voor mij de ultieme my lashes but better wimpers. 

Eyelure gaat bij Kruidvat uit het assortiment, als je geluk hebt liggen de Eyelure wimpers nog in de kortingsbakken en kun je een setje scoren voor €3,50!

Enjoyed this post? Volg ons op bloglovinhttp://www.bloglovin.com/feed/blog/4113266

2 opmerkingen:

  1. toen ik nog nepwimpers gebruikte had ik ooit twee pakjes gehaald! ze waren erg goed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lovely dear!!

    xo,Lorena
    http://lorenamarchis.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen