donderdag 1 november 2012

Kiko corner lashes

Wie wil dat nou niet, die bambi-ogen à la Audrey Hepburn, met prachtige, en vooral lange, hoekwimpers. Ik ben niet zo een nepwimper fanaat, maar hou wel van opvallende wimpers, dus besloot ik om voor een tussenweg te kiezen. Ik ging op zoek naar hoekwimpers, wimpers die je, zoals de naam al zegt, in de buitenste hoeken van je ogen plaatst, zodat je een beetje een kat-achtig effect krijgt. Ik wist van mac dat ze deze wimpers in hun collectie hadden, maar ik ga bij voorbaat al niet bij de mac store naar binnen, omdat ik dan weet dat ik toch alleen maar beteuterd weer wegga, omdat ik alles te duur vind. Toen ik bij de Kiko winkel in Portugal terecht kwam, zag ik daar tot mijn grote verbazing hoekwimpers liggen, die ook nog eens hartstikke goedkoop waren!

Helaas toen ik ze thuis uit probeerde, bleek dat mijn verwachtingen iets te hoog waren. Hoewel de naam '002 natural' luidt, zijn de wimpers verre van natuurlijk. Je ziet duidelijk dat ze nep zijn, omdat ze te lang zijn en niet goed doorlopen. Maar goed, dat ze niet geschikt zijn voor overdag, neemt niet weg dat ze hartstikke leuk zijn voor een feestje.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten