maandag 19 november 2012

maxfactor false lash effect mascara

Ik denk dat ik hem heb gevonden, dé ultieme mascara, en nee niet van chanel, dior, of estee lauder, maar gewoon lekker goedkoop van maxfactor. Al een hele tijd wilde ik deze uitproberen, aangezien er een hele rage over was ontstaan, dus toen ik hem vandaag op de markt zag liggen voor €8 kon ik dat natuurlijk niet zomaar aan mij voorbij laten gaan. Maar wauw, mijn wimpers zijn op zich best aan de lange en vooral krullende kant, maar met deze mascara worden ze nóg langer, nóg krullender, nóg dikker, nóg zwarter. En zeg nou zelf, wat willen wij meissies nou nog meer?





Te koop bij drogisterij voor €16
(of voor de Amsterdammers, op de maandagochtendmarkt voor €8!)


4 opmerkingen:

  1. Max Factor is momenteel in de aanbieding bij Kruidvat! 30% korting op alles (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben helemaal gek op de Max Factor Masterpiece mascara of de Inglot Long & Curly. De borsteltjes zijn redelijk vergelijkbaar. Ik heb al meerdere malen gelezen over deze mascara en eigenlijk alleen maar lovende dingen. Toch blijf ik bij mijn all time favoriet mascara's, want ik vind 16 euro toch wat duur voor een miskoop.

    BeantwoordenVerwijderen