dinsdag 13 november 2012

Essence Twilight LE


Gister vertelde ik jullie al over de mooie LE van Catrice die nu in de winkels ligt maar ook Essence heeft een leuke collectie uitgebracht. Een Twilight collectie wel te verstaan. Nu ben ik absoluut geen Twilight fan maar ach, het gaat natuurlijk om de producten. 


Ik was onder andere geïnteresseerd in de gouden lipstick uit de Twilight collectie. Gouden lipstick had ik namelijk nog nooit gezien voor zo'n leuke budget prijs. 


Als je de lipstick op je huid swatcht ziet hij er best wel goud en glitterig uit. Gouden lippen zijn misschien toch wel een pietsie te heftig...


Maar gelukkig is de lipstick op mijn lippen vrij transparant en geeft hij slechts een gouden gloedje af. De gloed is absoluut niet opvallend maar geeft toch iets extra's. Zeker als je op je ogen al helemaal losgaat met heftige kleuren en glitters is zo'n subtiel lipglansje genoeg om je look af te maken.


Net als de LE van Catrice bevat de collectie van Essence een mooie highlighter. In tegenstelling tot de SpectaculART highlighter die roze is, is de Essence highlighter een beetje goudkleurig. 


De Twilight highlighter is mooi goud maar wel heel subtiel, hij geeft je een mooie gloed zonder al te veel glitter. Voor kerst hou ik juist weer wel van een gouden highlighter dus ik ben blij dat ik deze aan mijn stash heb toegevoegd.

 

Essence Twilight Shimmer Powder, €2,99. Te koop bij Kruidvat
Essence Twilight Lipstick, €1,99. Te koop bij Kruidvat. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten