zondag 4 november 2012

24 hour super stay concealer

Toen ik laatst ontdekte dat mijn concealer op was, besloot ik om eens de 25 hour super stay concealer van Maybelline uit te proberen. Ik had al eerder veel goede verhalen over deze concealer gehoord, en aangezien hij niet belachelijk duur is, heb ik hem maar gekocht.
De eerste keer dat ik hem gebruikte was ik echt ontzettend enthousiast, de kleur was helemaal goed, de dekking was super, niks mis mee dus. Totdat ik thuis kwam en ontdekte dat van de concealer een raar soort mouseachtige substantie was geworden, hier was ik natuurlijk niet zo blij mee. Hierna heb ik hem nooit eerder meer gebruikt, en ging de concealer diep, díep onder in mijn la van spullen die mij niet bevallen. Maar toen ik laatst in een huid crisis zat, en al mijn andere concealers op waren, zat er niks anders op om de maybelline maar weer terug te halen. Toen ik thuis kwam van een druk dagje, zag ik tot mijn verbazing dat de concealer nog precies zo zat, als dat ik hem op had gedaan, en dat er geen sprake was van de rare mouseachtige substantie die ik eerder wel had. Ik denk dus, dat er een raar soort reactie is ontstaan met mijn vorige foundation, die ik niet heb met de mac foundation ik nu gebruik. Ten onrechte heb ik hem dus verwaarloosd, want eigenlijk is ie gewoon hartstikke fijn!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten