maandag 12 november 2012

Real technique core collection

Naast mijn zoeva bamboo set heb ik nog een mooi setje liggen, namelijk de beruchte real technique core collection set. Deze bevat 4 kwasten, hier zijn ze even op een rijtje (van links naar rechts):
1. buffing brush: ik persoonlijk gebruik deze voor mijn vloeibare foundation, maar hij kan ook voor poeder worden gebruikt. Absoluut mijn favoriete kwast van deze set! 
2. pointed foundation brush: De naam zegt het al, deze gebruik je voor je vloeibare foundation, ontzettend handig vanwege zijn kleine omvang, zo kom je in alle hoeken en gaten van je koppie. 
3. detailer brush: handig voor concealer, maar ook voor bijvoorbeeld het aanbrengen van een mooi kleurtje op de lippen. 
4. contour brush: Op de een of andere manier vind ik deze kwast iets 'schattigs' hebben, misschien komt het omdat hij zo zacht is, misschien ook wel omdat hij iets wegheeft van een konijnenstaartje. Naast al die schattigheid is ie nog handig ook, zo kun je er highlighter, bronzer, of bijvoorbeeld blush mee aanbrengen. 

Super handig en vooral fijn setje om mee te nemen op vakantie vanwege zijn kleine omvang. Een grote aanrader, ook vanwege de prijs, namelijk 18 dollar, dit zal omgerekend iets van 14/15 euro zijn. Dan komen hier natuurlijk wel verzendkosten bij, maar dan kom je alsnog op een mooi prijsje voor een super handig setje goede kwasten uit. 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten