zondag 14 oktober 2012

Urban Decay glide on eye pencil


In de vakantie was ik in Barcelona en daar heb ik in de Sephora een paar super mooie spulletjes gekocht waaronder dit oogpotloodje van Urban Decay.




Ik stond bij het Urban Decay schap voor het NAKED palette, toen het Urban Decay meisje voorstelde om mij op te maken. Een echte make-up liefhebber als ik zegt daar natuurlijk geen nee tegen dus binnen no-time had ik ongeveer elk Urban Decay product op mijn gezicht zitten. Ik moet eerlijk zeggen dat niet alles even mooi was, bijvoorbeeld de foundation die ik op kreeg had een beetje een groene ondertoon. Gelukkig waren er zat en genoeg producten die ik wél ontzettend mooi vond, waaronder de 24/7 glide-on eye pencil in de kleur crash.



Dit oogpotlood zou de hele dag moeten blijven zitten en zelfs een regenbui moeten overleven. 
Klinkt goed!



Het potloodje zit verpakt in een simpel lila kleurig doosje. Niks mis mee, maar het laat mijn hartje ook niet sneller kloppen.




Het potlood zelf ziet er strak uit. De paarse kleur is min of meer de kleur die het potlood afgeeft en ook de glitters komen vrij wel overeen. De zilveren dop en letters maken het geheel helemaal af. Het ziet er netjes uit zonder al te veel poespas.


Het potloodje heeft een zachte punt die zeker makkelijk over je ogen glijdt. Je kan er geen strakke lijnen mee maken zoals met een liquidliner maar dit potloodje is uitermate geschikt om te smudgen. Zeker voor een smokey-eye is dit potloodje heel handig.


Zoals je ziet is Crush een beetje een koele paarse tint. Ik vind het zeker een mooi oogpotloodje om een donkere smokey-eye mee te maken. Jammer genoeg is de glide-on eye pencil niet zo waterproof als Urban Decay beweert. Na een duik in de zee zat het potlood meer op mijn wangen dan boven mijn wimpers...

Urban Decay Glide-on eye pencil 

Te koop bij Sephora €16

9 opmerkingen:

  1. wauw! Dat is inderdaad een super mooi potlood!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan ik je via iets volgen op je blog?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We staan op bloglovin (:
      leuk dat je wil volgen, thanks voor de support!

      Verwijderen
  3. Ik heb ook al zo vaak staan kwijlen bij het UD schap..toch vind ik het elke keer net te duur..maar die potloden zijn wel mooi! Al is het maar voor in je stash haha :) Jammer dat het potlood niet zo waterproof is

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Urban Decay is inderdaad niet goedkoop. Maar inprincipe krijg je er wel hele goede kwaliteit voor terug (:

      Verwijderen
  4. Wauw heel erg mooi, ben benieuwd hoe hij staat;)

    BeantwoordenVerwijderen