zaterdag 20 oktober 2012

Mijn ultieme winter outfit

Het wordt weer winter. Om eerlijk te zijn hou ik niet zo van de winter. December is natuurlijk wel altijd gezellig. Lekker met z'n alle pepernoten eten, bomen versieren en vuurwerk afsteken, niks mis mee. Maar waar ik niet tegen kan is het weer. Het is koud en donker. Om die kou te doorstaan heb ik mijn 'grote vest'. 


Zodra het ook maar een beetje kouder wordt, komt mijn Grote Vest weer tevoorschijn. Ik draag 'm eigenlijk elke dag de hele winter en herfst lang. Zodra ik thuis kom trek ik mijn jas uit en doe ik mijn lekkere dikke grote vest aan. 


Maar dat is niet alles, Vest is zo dik en warm dat hij ook goed functioneert als jas. Muts op m'n kop, sjaaltje om, vest aan en ik kan alles aan. Echt waar, gooi me de -20 in en ik zou het gewoon overleven. 

Kortom, 's winters kan ik niet zonder mijn Grote Vest. Ik vind het echt een aanrader, zo'n lekker warm vest dat je gewoon altijd aan kan doen zodat je het nooit meer koud hoeft te hebben.

Mijn Grote Vest is van Gsus. Ik kocht haar vorig jaar in de Heavens Playground bij mij om de hoek. Ik weet helaas niet meer hoeveel ze me gekocht heeft maar ik weet wél dat ze elke cent dubbel en dwars waard is geweest want echt waar er is geen kledingstuk dat ik zó vaak heb gedragen als mijn Grote Vest.

Wat is jullie ultieme winteroutfit? Heb jij ook een kledingstuk dat je echt niet kan missen?

Enjoyed this post? Volg ons op bloglovin! http://www.bloglovin.com/blog/4113266

6 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke outfit! Ik hou echt van dat soort printjes in de winter, zo schattig. Mijn ultieme winter outfit is een dikke termo legging/jeans met een oversized trui en comfy uggies, gosh daar leef ik echt in tijdens de winter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is heel mooi, en ziet er heerlijk warm uit. Ik ben ook al hard opzoek naar een paar leuke lekker warme wintertruien, ik heb het bijna altijd koud!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die vest ziet er mooi en warm uit :D x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk vest inderdaad! wil je mij volgen?

    BeantwoordenVerwijderen