vrijdag 12 oktober 2012

L'oreal Glam Shine Fresh



Toen ik deze lipgloss voor het eerst zag, dacht ik alleen maar ielg jak lelijk. Wie zou er nou een blauwe lipgloss opdoen? Niks voor mij. Maar toen ik deze kleine versie gratis in een goodiebag kreeg werd ik toch wel nieuwsgierig en kon ik het niet laten om het blauwe goedje even op mijn lippen te smeren.


Wat mij meteen opviel toen ik de lipgloss opdeed is dat deze gloss niet zo plakkerig is als de meeste anderen. Er zitten geen goedkoopuitziende grove glitters in en het smeerseltje blijft zeker voor een lipgloss goed zitten.



De applicator is eigelijk vrij simpel maar daar is niks mis mee. Met het platte sponsachtige applicatortje breng je de gloss makkelijk aan op je lippen. Er komt niet meteen te veel op je lippen en de applicator werkt prima om de lipgloss gelijkmatig uit te smeren.


Pfoe, wat een meevaller! Op m'n lippen ziet de blauwe lipgloss er gewoon uit als een transparante gloss, geen blauw meer te bekennen. Ik ben niet zo'n lipgloss mens, maar dit is wel degelijk een van de betere lipglossen die ik geprobeerd heb. Ik vind alleen zo'n glansje een beetje saaiig maar verder is er niks op deze gloss aan te merken.


Zo, nog even een full-face fotootje. Zoals ik al zei is de lipgloss alles behalve opvallend maar verder is er zeker niks mis mee. Als je wil gaan voor een subtiel glansje is deze blauwe lipgloss zeker een goede keus!

L'oreal Glam Shine Fresh Lipgloss: €11,49

Geen opmerkingen:

Een reactie posten