zondag 28 oktober 2012

Sephora Lipstick


Een tijdje geleden waren Delfi en ik gezellig naar Amstelveen gegaan om eens goed in te slaan bij de Sephora tijdens de 3 voor €10 actie. Ik kocht onder andere een lippenstiftje in een mooie felle kleur.


De Lipsticks van Sephora zitten in een mat zwarte huls. Strak en straightforward maar absoluut niet lelijk. Ik vind dat matte zwart eigenlijk juist wel chic staan.


ik heb het lipstickie in de kleur Jealous. Een ultra felle, oranje rode knal kleur.


Jealous smeert lekker makkelijk, trekt niet in de lijntjes en benadrukt de velletjes op mijn lippen gelukkig niet. De kleur vind ik persoonlijk onwijs mooi, maar ik kan me voorstellen dat veel meiden het een beetje te veel van het goede vinden want hij is natuurlijk niet onopvallend. 

Ik ben erg blij met mijn Sephora lipstick. De kleur blijft vrij lang mooi zitten zonder te brokkelen. Mijn lippen worden niet droog en velletjes worden niet geaccentueerd. Het enige min puntje dat ik kan bedenken is de prijs. Natuurlijk heb ik Jealous weten te scoren voor iets meer dan €3 maar normaal gesproken kosten de Sephora lippenstiftjes €14 nog steeds niet onbetaalbaar maar goedkoper was natuurlijk prettiger geweest.

Sephora Lipstick €14, te koop bij Sephora

Enjoyed this post? Volg ons op bloglovin! http://www.bloglovin.com/blog/4113266

5 opmerkingen:

  1. Echt een heel mooie kleur lippenstift, staat je goed ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Omg! Wat een prachtige kleur! Alleen voor de prijs laat ik hem helaas toch echt liggen ;)
    Leuke post! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die staat je erg mooi! Echt een gave kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw! echt super mooie kleur! en wat een mooie tanden heb je ! <3

    BeantwoordenVerwijderen