zondag 21 oktober 2012

DA caring lipstick review

Alles wat make-up is, en onder de 5 euro, heeft bij voorbaat mijn liefde. Ik ben dus absoluut geen aanhanger van het hele 'voor kwaliteit moet je betalen' motto. 
Toen ik met een koopziekerig gevoel de DA binnenkwam en niks zag wat ik wilde, besloot ik maar om eens de DA huismerk lipsticks een kans te geven. Aangezien ik geen kleur kon kiezen heb ik er maar meteen 3 meegenomen, want ja, voor dat geld hoef je ook niet te kiezen. 

De lipsticks heten niet voor niets 'caring', ze beloven verzorgde lippen dankzij de toegevoegde vitamines A, D en E en bevatten bovendien een UV-filter, klinkt veelbelovend allemaal. 

(101 Shiny)

(303 Long lasting)

(102 Shiny)



(DA caring lipstick €2,99)
Makkelijk aan te brengen, lekker goedkoop en een reeks van mooie kleuren. Maar daar blijft het dan ook bij. Op de foto is het niet heel erg scherp te zien, maar de lipstick geeft meteen een beeld dat je allerlei velletjes op je lippen hebt. En ook van het hele caring gedeelte is niet veel te merken, nadat de lipstick eraf is gehaald, blijf je over met een stel schrale lippen waar je niet vrolijk van wordt. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten