vrijdag 12 oktober 2012

Clinique chubby sticks


De Chubby sticks van Clinique zijn een soort grote potloodjes om je lippen een vrolijk kleurtje mee te geven en ze eens goed te hydrateren. Ik heb in Antwerpen een Chubbystick gekocht in de kleur Chunky Cherry en kreeg er gratis  een soort testerversie in de kleur Mega Melon bij. 



Als je een Chubbystick koopt krijg je deze in een doosje met het kenmerkende Clinique printje. Ik vind het niet echt een spetterend printje maar met die zilveren letters staat het ook wel weer chick. 


Ik vind dat de Chubbysticks vrij groot zijn. Chunky Cherry is de fullsize versie en die ziet eruit alsof je er toch wel vrij lang mee kan doen. Wat ook fijn is, is dat ze easypeasy zijn om aan te brengen. Het is net zo makkelijk als de kleurplaten van vroeger, je hoeft alleen maar binnen de lijntjes te kleuren en alles komt goed. 



Mega Melon is geen felle kleur. Ik vind het een beetje een my lips, but better kleurtje perfect voor bij een opvallende ooglook! De Chubbysticks hebben een mooie glossy finish maar zijn in tegenstelling tot lipgloss absoluut niet plakkerig. 

Full-face met Mega Melon



Chunky Cherry is echt een kleurtje voor mij, lekker vrolijk. Ik kan nooit genoeg hebben van dit soort leuke roze lipkleurtjes. De Chubbysticks doen me een beetje denken aan de Rouge Caresse lipsticks van L'oreal omdat ze min of meer dezelfde finish hebben alleen vind ik wel dat de chubbysticks beter blijven zitten. Als ik de Chubbystick heb aangebracht voelt het heel zacht op mijn lippen eigenlijk net alsof ik alleen labello op heb. 


Full-face met Chunky Cherry
Ik kan eigenlijk alleen maar stellen dat ik zeer tevreden ben over de Chubbysticks van Clinique. Ze zijn makkelijk om aan te brengen, voelen lekker zacht en blijven goed zitten. Wat wil je nog meer?

Clinique Chubbysticks €18,80


Geen opmerkingen:

Een reactie posten