woensdag 10 oktober 2012

Lily Cole puff on radiance







De puff on radiance is een super schattige bal vol met mooie lichtroze, gouden en witte pareltjes. Vanaf het moment dat de Lily Cole collectie in de bodyshop lag was ik al nieuwsgierig naar deze prachtige pareltjes. In de zomervakantie heb ik ze eindelijk gekocht. Wil je dit roze balletje vol shimmery pareltjes bemachtigen, dan zul je er wel 18 keiharde euro’s voor moeten neertellen, maar dan heb je wel wat.



Op het eerste gezicht zou je misschien denken dat de pareltjes geschikt zijn als subtiele lichtroze blush maar als je ze swatched wordt meteen duidelijk dat het toch echt een highlighter is. Persoonlijk ben ik ontzettend fan van highlighters dus ik werd er alleen maar blijer van toen ik ontdekte dat de Puff on radiance geen blush is.


Close up van de pareltjes, sjongejongejonge wat zijn ze toch mooi…




In de verpakking zit ook een super schattige powderpuff om de hightlighter mee aan te brengen. Eerlijk gezegd vind ik dat niet heel handig werken, maar ach, de powderpuff is met strikje en al zo schattig dat ie alleen al leuk is om naar te kijken.



Dan nu, het moment van de waarheid. De swatch van de Lily Cole puff on radiance.





Zoals je ziet is het een mooie subtiele highlighter. Wat mij betreft is dit de ideale highlighter voor een mooi glansje op je jukbeenderen dat niet too much is.  Omdat er geen grove glitters in zitten en de highlighter niet te opvallend is vind ik hem perfect om naar school te dragen.


Lily Cole Puff on radiance €18, te koop bij the bodyshop.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten