zaterdag 27 oktober 2012

Essence Colour & Go


Eerder liet ik jullie al zien dat ik twee Colour & Go lakjes van Essence had gekocht. Ik had nog helemaal geen lakjes uit de vernieuwde collectie van Essence dus ik was eigenlijk wel nieuwsgierig naar de kwaliteit en de nieuwe kleurtjes. Ik heb twee ontzettend lieve kleuren gekocht, een baby roze en een baby blauwe.


125 Absolutely Blue is een adorable licht blauw nagellakje. Ik heb deze geswatched op nepnagels. Zoals je ziet pakt het lakje niet helemaal goed op de plastic nagels... Op mijn eigen nagels lakt 'ie overigens een stuk mooier. Ik ben helemaal weg van dit baby blauwe kleurtje (:



106 Free Hugs is zo'n kleurtje dat het bij mij altijd goed doet, lekker milkshake roze. Ik draag twee laagjes op mijn natuurlijke mini nageltjes. De nagellak dekt goed en lakt niet streperig. Ook dit kleurtje heeft mijn hart gestolen!

Ik ben heel tevreden met mijn nieuwe Essence lakjes. De kleuren zijn mooi, de lak dekt goed en is niet te dik of te waterig. Het enige dat ik niet zo fijn vind aan de nieuwe Colour & Go's is het kwastje. Het kwastje is echt super dik. Ik weet dat veel meiden hier fan van zijn maar ik vind het maar niks. Het lakt niet precies en je kleurt snel buiten te lijntjes. Behalve dat heb ik niks op de nieuwe Essence nagellak aan te merken. 

Essence Colour & Go nagellak, €1,59
Te koop bij Kruidvat

Enjoyed this post? Volg ons op bloglovinhttp://www.bloglovin.com/feed/blog/4113266

Geen opmerkingen:

Een reactie posten