donderdag 18 oktober 2012

L'oreal Nude Magique BB cream


afgelopen weekend liep ik met papa de kruidvat in en natuurlijk sleurde ik hem meteen mee naar de make-up hoek. Toen ik daar lekker kleurtje stond te swatchen op mijn hand vroeg hij ineens of ik nog wat nodig had voor Beauty Nerdz. Natuurlijk had ik nog wat nodig! En dus mocht ik iets leuks uitzoeken. Na even twijfelen koos ik voor de BB cream van L'oreal in de lichtste kleur. 


De Nude Magique BB cream zit in een elegante witte tube met glanzende zilverkleurige en paarse details. Ik vind de tube heel goed bij een BB cream passen, het ziet er heel licht en clean uit. Ook is het natuurlijk handig dat de cream in een tube zit, dat is toch net wat hygiënischer dan een potje waar je met je vingers in moet.


De tube is vrij klein en dun wat ik wel jammer vind want ik ben bang dat mijne snel op zal raken. Maar  goed dat zou natuurlijk ook geen ramp zijn, als de Nude Magique me bevalt koop ik gewoon een nieuwe.



Het grappige aan de BB cream van L'oreal is dat het goedje wit is. Als je héél goed kijkt zie je op de foto dat er kleine korreltjes in de cream zitten. Deze pareltjes 'breken' open als je de BB cream op je huis smeert en dan komt de kleur vrij. 


Dis is de rechterkant van mijn gezicht zonder foundation, poeder, concealer of iets dergelijks.


En zo ziet de rechterkant van mijn gezicht eruit mét de L'oreal Nude Magique BB cream. 
Mijn huid oogt wat egaler en ik krijg er een leuk gebruind tintje van dat niet onnatuurlijk staat. Je moet wel uitkijken als je de BB cream aanbrengt bij je haargrens want zoals je op de foto ziet, kleurt de BB cream mijn blonde haartjes oranje, wat een lelijke waas achterlaat. 


Als laatste nog even een full-face fotootje met de BB cream van L'oreal aangebracht over mijn hele gezicht. Ik vind dat de BB cream een mooi effect geeft. Mijn huid ziet er gezonder en egaler uit dan normaal zonder dat het voelt alsof ik een dikke plamuur laag op heb. Natuurlijk dekt de BB cream niet zo goed als een foundation maar met een beetje concealer op de ergste plekjes en pukkeltjes en een laagje Nude Magique vind ik toch dat mijn gezicht er goed genoeg uitziet. 
Kortom, ik ben blij met de L'oreal Nude Magique BB cream.

L'oreal Nude Magique BB cream te koop bij o.a kruidvat en etos, €13,99


3 opmerkingen: