dinsdag 30 oktober 2012

Favoriete blogs (Beauty)

Ik lees elke dag verschillende blogs. De meeste blogs die ik lees, gaan net als onze blog, over beauty. Vandaag vertel ik jullie wat mijn favo beauty blogs zijn! Natuurlijk staat Beauty-nerdz.blogspot.nl bij mij op nummer 1! Ik geloof helaaspindakaas voor Delfi en mij dat ik de enige ben die fan is, want we hebben op bloglovin' 2 followers en dat zijn we zelf haha, maar goed.

Ik heb vier blogs die ik elke dag standaard check en dat zijn:

1. Vera Camilla
Vera zet elke donderdag en elke zondag een filmpje online en de rest van de week verschijnen er elke dag twee nieuwe artikels op haar site. Ze schrijft veel reviews over budget en high-end producten. Wat ik zo fijn vind aan Vera's reviews zijn de foto's. Ze maakt super mooie, duidelijke foto's van de producten waar ze over schrijft en ook haar close-ups van ooglooks en full face foto's zijn altijd mooi.
Ook Vera's filmpjes zijn leuk. Tijdens haar vlogs neemt ze je vaak mee naar persevents van nieuwe lijnen en producten. Ook doet ze leuke tutorials en favorieten filmpjes.

2. BySjanty
Chantal zet elke dag twee artikelen online. Meestal gaan haar artikelen over make-up producten maar ze post ook vaak celeb inspired outfits en andere leuke dingen. Chantal schrijft heel leuk en duidelijk, bij haar zul je nooit een typ- of spellingsfoutje ontdekken, wat ik persoonlijk wel belangrijk vind. Ik hou er niet van als teksten slordig en verwarrend zijn.  Wat ik ook hartstikke goed vind van Chantal is hoe zij nagellak swatched. Haar swatches zien er altijd super netjes uit en geven een goed beeld van de kwaliteit van de nagellak.

3. LotteLovesBeauty
Op Lottes blog komt elke dag een nieuw artikeltje online. Ze schrijft duidelijke reviews over make-up producten en laat ook vaak mooie ooglooks zien. Lotte schrijft veel over producten die je in de drogisterij of de sephora kan kopen. Ik vind het fijn dat ze over spulletjes schrijft die je inprincipe dezelfde middag ook zelf even kunt gaan halen.

4. Femketje
Ook Femke zet elke dag minstens één nieuw artikel online. Femketje schrijft eigenlijk altijd over budgetproducten. Ik hou van budgetproducten en ik vind femketjes site dan ook super handig om te weten te komen welke budgetproducten top zijn en welke not. Naast reviews zet femketje vaak hele mooie ooglooks en foto's op haar site, die mij altijd inspireren om zelf eens lekker met make-up aan de slag te gaan. Ik mag wel zeggen dat nagellak min of meer femketjes specialiteit is, er staan vaak NOTD en mooie swatches op haar site.

Naast deze vier blogs zijn er nog wat blogs die ik af en toe lees, maar niet dagelijks. Dit zijn onder andere:

Lifesplash
Beautylab
MissLipgloss
Teskuh

Natuurlijk kijk ik ook wel eens op Beautygloss maar op Macha's blog bekijk ik meestal alleen de filmpjes.


Enjoyed this post? Volg ons op bloglovinhttp://www.bloglovin.com/blog/4113266

3 opmerkingen: