donderdag 18 oktober 2012

Loreal Mythic Oil Shampoo + Masker

Als sinds klein meissie had ik haar tot op m'n kont, waar ik dan ook apetrots op was. Tot ik 3 jaar geleden opeens besloot dit radicaal te veranderen. Het moest kort, het moest rood, het moest anders. Zo gezegd, zo gedaan, vanaf toen ging ik opeens met kort en rood geverfd haar door het leven. Maar het was te verwachten, ik kreeg echt ontzettend veel spijt. Daarom ben ik nu fanatiek bezig met smeerseltjes, spraytjes en maskertjes om die lange lokken terug te krijgen. En het schiet al aardig op, ik kan met trots zeggen dat het nu al tot op m'n taille is!
Nu was ik op zoek naar de geschikte shampoo, ik heb in principe niet heel erg moeilijk haar, maar het vraagt wel om de nodige verzorging. Ik was dus ook blij verrast toen ik de Loreal Mythic Oil shampoo én masker kreeg en kon niet wachten hem uit te proberen!




De verpakking vond ik persoonlijk al meteen mooi, het shampooflesje heeft iets Oosters over zich met dat goud en met het masker potje is gewoon rechttoe rechtaan, lekker simpel.
De geur van de shampoo is niet mijn favoriet, maar het is ook absoluut niet vies. Het masker aan de andere kant vind ik echt heel erg lekker, vandaar dat ik na het gebruiken ervan ook niks anders doe dan aan m'n haar sniffen.
Zoals ik al zei heb ik niet heel erg moeilijk haar, maar verbetering is altijd welkom. Na het gebruiken van de shampoo in combinatie met het masker is mijn haar extreem aaibaar en heerlijk zacht.
Goedgekeurd dus!

1 opmerking: