vrijdag 28 december 2012

MAX Eyeshadow Trio


Op verschillende blogs had ik al lovende reviews gehoord over de MAX make-up producten die je bij action kan kopen. Sinds kort is er bij mij in de buurt ook een action dus ik heb maar meteen mijn slag geslagen en een oogschaduwsetje gekocht.


Ik heb een trio met hele basic kleurtjes aangeschaft. Delfi heeft een setje met koper en bruin, daar komt waarschijnlijk ook nog een review van online. 


De kleuren zijn ontzettend goed gepigmenteerd. Vooral over de zwarte kleur ben ik verbaasd. Je komt zelden zo'n zwarte zwart tegen en dat voor zo weinig geld! Een witte highlighter is niet helemaal mijn ding maar de grijze en zwarte kleurtjes gaan zeker weten vaak gebruikt worden! Ik zit al helemaal te fantaseren over de heavy smokey looks die ik met dit palletje kan maken voor tijdens het uitgaan.



Zo hey! Wat ben ik verrast door MAX. Ik had never ever verwacht dat oogschaduw van de Action zo intens zou zijn. Ik ben super blij met de nieuwe Action en ik ga er zeker weten vaker binnen lopen om het make-up schap eens even uit te checken. 

MAX oogschduw trio, te koop bij Action. 
Ik weet eerlijk gezegd niet meer precies hoe duur de trio's zijn maar ze kosten in ieder geval minder dan 1 euro. 


Enjoyed this post? Volg ons op Bloglovinhttp://www.bloglovin.com/blog/411326

2 opmerkingen:

  1. Ik heb 2 pallete's van MAX en de pigmentatie is echt great ! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind het een best mooie verpakking en de kleuren zien er ook mooi uit :)

    BeantwoordenVerwijderen